17.08.2014

Anne kickstarter treningen!

Hei 🙂

For snart 9 mmd siden så meldte jeg meg inn på Trenpånett med håpet om å begynne å trene igjen.
Synes denne ideen om å kunne trene hjemme når som helst passet godt for meg.
Dørstokkmila har blitt lang.Var veldig aktiv å flink til å trene på Elixia for noen år tilbake…
Kjenner Renate (personlig trener/daglig leder av www.trenpånett.no), litt fra før da jeg har vært på boksecamp med henne og har hatt henne som PT tidligere.
At det var hun som startet Trenpånett gjorde at jeg ble ekstra nysgjerrig, så jeg tenkte at jeg ivertfall skulle melde meg inn å støtte henne på dette…   Jeg hadde ikke så veldig store planer om å trene så mye…
Men det har jeg altså gjort… TRENT!! Jeg har vært flink, og jeg har falt ut litt innimellom, men mest trent 🙂
Det jeg liker veldig godt med Trenpånett er at det blir lagt ut utfordringer til oss på FB siden 🙂
Trykker jeg liker så har jeg liksom forpliktet meg til å delta,å det er faktisk litt spark der bak!!
Ihvertfall for meg 🙂
Pr.idag så har Renate og jeg en plan når det gjelder meg. Jeg er så heldig og skal få ha med meg Renate
i noen uker sammen meg, som min PT.
PT Anne Planke
Har allerede vært igjennom en fysisk test med Renate:
  • Distansetest
  • Antall push-ups
  • Max tid på planken
  • Max Burpees på 1 min
Det er viktig å utføre en fysisk test, har Renate fortalt meg. Skal man nå målet sitt, så må man finne ut av treningsstatus, og sette seg konkrete SMARTE mål 🙂
Jeg er 47 år gammel og har kommet i overgangsalderen..juhuuu!!!
Har heldigvis ikke fått så mye plager da, MEN..  kiloene har kommet snikende på meg siste halve året her.
7kg for mye!!!
Målet mitt da, er selvfølgelig å få bort noe av det der så jeg kan få komme meg inn i dongribuksa mi igjen
som jeg er så glad i!!
Når det gjelder kostholdet så synes jeg selv at jeg er flink 🙂
Er veldig glad i smoothies og shaker,så valget mitt på shake er veldig enkelt.
Bruker Herbalife shaken som er et blodsukkerstabilt fullverdig måltid med nok protein,fett og karbo.
Denne bruker jeg som en kjapp og enkel frokost,men bruker den også til trening!
Drikker masse vann og urtete 🙂
Prøver ut litt forskjellig med sunn mat 🙂
Kommer aldri til å kjøpe knekkebrød nå mere for det lager jeg selv..kjempegodt 🙂
Så målet mitt er:
  • God helse
  • Sterkere kropp
  • Få vekk noen av de ekstra kg som har kommet på..
  • Inn i favorittbuksa igjen
Så da er det bare å GJENNOMFØRE DET!!!
Hilsen Anne 🙂