29.01.2014

Hva kan du trene hjemme i dag?

Start gjerne dagens treningsøkt med en enkel step-time som oppvarming. Denne er så enkel at alle kan være med, enten du har step eller ikke. Trinnene kan enkelt gjøres på gulvet også.

«intro-step» med Siri, Varighet: ca 18 minutter

Skjermbilde 2014-01-29 kl. 11.18.38

 

Når du har blitt god og varm er det på tide med en god styrkeøkt, ikke sant? Hvis du har TRX eller «slynge» tilgjengelig, må du prøve ut » TRX med Renate og Nathalie «. Her får du god instruksjon på hvordan øvelsene skal utføres. Detter en funksjonell styrkeøkt med korte kondisjonsintervaller, der du virkelig for utfordret kjernemuskulaturen. Tid: ca 14 minutt.

Har du ikke TRX tilgjengelig? Se flere alternativer under…….

Skjermbilde 2014-01-29 kl. 11.29.46

Har du ikke TRX tilgjengelig, kan du prøve deg på » Sterke armer « med Renate 🙂 Denne timen varer i 12 minutter. Her kan du bruke manualer, eller annet du kan bruke som vektmotstand der du er.

Skjermbilde 2014-01-29 kl. 11.34.38

Avslutt økten med «Sterk mage og rygg « med Jørgen. Denne timen varer i 19 minutter:

Skjermbilde 2014-01-29 kl. 11.40.52

 

Ønsker deg ei fin og tøff treningsøkt 🙂

Vi trenes!

www.trenpanett.no – tren når som helst – hvor som helst- for kun 45,- pr mnd. Ingen bindingstid