01.05.2014

TRENINGSTIPS FOR NYBEGYNNERE, SE VIDEOER

Hei!

Vi har fått en del spørsmål om hvilke treningsvideoer man kan starte med, om man ikke har trent særlig my før, eller om det er mange år siden man har trent. Trenpånett.no har jo veldig mye å velge imellom, og mer og mer blir det hver måned, så her skal alle sammen finne noe de liker, uansett alder, form og forutsetning 🙂

Det som er så bra med trenpånett.no, er at det finnes mange korte treningsvideoer, slik at du kan sette sammen flere økter selv og få trent akkurat det DU vil trene, når som helst og hvor som helst.

Så…her kommer ett tips fra oss til dere «nybegynnere»: Trykk på linkene for å se videoklipp!

Noen av treningsvideoene har oppvarming, men om du velger en hoved-økt som ikke har det, anbefaler vi å starte med » Oppvarming « med Monica. Denne videoen varer i 10 minutt, der Monica veileder deg gjennom enkle trinn som settes sammen:

Oppvarming med Monica

Etter oppvarmingen kan du fortsette med en styrkeøkt for hele kroppen. Om du ikke har manualer hjemme, kan du godt fylle vannflasker med vann og bruke de som vektmotstand. På denne timen er de to som jobber sammen, men den kan også kjøres alene. » Styrke Helkropp», men Renate & Hege. Tid: 25.min

Styrke helkropp

Om du heller foretrekker aerobic, kan du begynne med » Aerobic uten hopp ,med styrke på slutten «.  Denne timen inneholder både oppvarming, kondisjon og styrketrening. Den har enkle trinn som bygges opp på en slik måte at alle skal klare å følge med. Tid: 36 minutt.

Aerobic uten hopp, med styrke

Helt til slutt kan det være greit å tøye ut og roe ned med Denne timen gir god uttøying, ro og velbehag. Kan også kjøres alene på kvelden etter en lang og travel hverdag.

Yoga Strekk med Cathrine

Ha en flott 1.mai og Lykke til med treningen 🙂
Er du ikke medlem enda? Meld deg inn på www.trenpånett.no i dag du også 🙂 Det koster kun 45,- pr måned. Ingen bindingstid!