11.11.2013

Uke 3: Kom i form med Trenpånett.no

961232_10151655949681923_1145906901_n_face0
Linn
Da er uke 3 over og jeg blir fremdeles stiv og støl av treningen. Synes det er helt greit, for da vet jeg at jeg tar i skikkelig 🙂
Fellestreningen er ukens høydepunkt. Renate er en super coach og jeg får mange gode råd og tilbakemeldinger på hvordan jeg bør trene. Denne uken hadde vi aerobic som oppvarming med Siri, en av instruktørene fra trenpånett.no. Etterpå trente vi 4×4 intervalltrening hvor jeg også fikk testet makspulsen min. Veldig greit å få vite hva makspulsen er, slik at jeg vet hvilket nivå jeg bør ligge på når jeg løper.
Som testpersoner har vi fått beskjed om at vi til tider skal få utfordret komfortsonen ved å gjøre forskjellige ting vi ikke liker/ ikke har gjort før. Min utfordring denne uken var å trene aerobic. Jeg har derfor prøvd høypuls aerobic 20 minutter. Kjempefin time hvor man får opp pulsen:) Den kommer jeg til å prøve flere ganger. Ellers i uka har jeg trent styrkesirkel hele kroppen, rumpeløft, styrketrening hele kroppen, joggetur 5 km og joggetur 6,5 km.
Linn
Ingunn 400x542
Ingunn
Uke 3:
Denne uka gikk jeg dessverre glipp av fellestreningen, men tok igjen intervalltrening på tredemølle da jeg var på jobbreise. Det var gøy helt til jeg fikk strekk/krampe i høyre legg i tredje «draget». Smertefullt å gå i flere dager. Det ble derfor rolig «kontor»-trening på trenpånett.no i går, og i dag søndag var jeg såpass bra at jeg valgte aerobic. Ca. midt i programmet fikk jeg det samme problemet i venstre legg, men gjennomførte økta. Nå er jeg kommet dit at jeg syns det er gøy å trene, men musklene (leggene) spiller ikke på lag. Tror jeg må høre med min kjære trener hva jeg skal gjør med den saken, da jeg har lyst til trene mer allerede i morgen:-)Vennlig hilsenIngunn