03.12.2013

Uke 6: «Kom i form med Trenpånett.no»

Da har vi vært igjennom nok ei uke.
Jeg har gjennomført ei intervalløkt på sykkel.
På utetreninga sist onsdag var vi igjennom en tøff test ute i stormen. Personlig Trener, Renate, er fornøyd med innsatsen med 15 sek forbedring på 1000m!
Hilsen Lilli
Ingunn 400x542
Hei.
På fellestreningen denne uka skulle vi springe testløp. Jeg kunne dessverre ikke delta på dette fordi strekkskade i leggene setter begrensinger for når det gjelder å løpe. Jeg var med på oppvarmingen, men dette gjorde at jeg fikk mer vondt. Det sitter i, og resten av uka har blitt uten trening også fordi jeg ble i dårlig form. Håper uka som kommer vil bli bedre.
Vennlig hilsen Ingunn
Linn-Skaanes-533x400
Da er ny uke overstått og det har vært både negativt og positivt. Jeg har blitt litt forkjølet og derfor har det vært litt trasig å trene kondisjon. Jeg har gjennomført treningsplanen min for uka, bare med litt lavere intensitet.
Kort oppsumert har jeg trent: Jogging 5 km, pump, styrkesirkel, sterke armer, rumpeløft og 4×4 intervalltrening.
På ukens fellestrening skulle vi ta med skistaver og trene i motbakke. Men da vi møtte opp ble vi overrasket med at vi skulle ta en re-test av løpetesten vi gjorde på første samling. Jeg perset med 50 sekunder og det er jeg veldig fornøyd med! Nå er jeg ihvertfall motivert til å fortsette med løping ukentlig. For vi skal jo ha en ny test 5 januar…:)

Den største utfordringen framover blir utvilsomt kostholdet. Jeg skal prøve å holde meg unna julebakst og annet godt før jul:)

Linn