10.03.2014

UKENS UTFORDRING / TRENINGSTIPS !

Da er det mandag dere, ny uke nye muligheter 🙂 Har dere satt dere noe mål for denne uka? Vi har en utfordring til dere, som er så enkel at vi mener alle skal klare å gjennomføre den 🙂

10202025_s

UKAS UTFORDRING ERTren / beveg deg minimum 30 minutter sammenhengende hver dag denne uken!    Det klarer vi, ikke sant?

 

Trenpånett.no har nå opprettet en egen facebook gruppe for dere som er medlemmer på www.trenpanett.no, og den heter rett og slett «Medlemmer av trenpånett.no.»   Søk den opp, og spør om å få bli medlem. Der kan dere dele erfaringer med andre medlemmer, loggføre treningen deres, som en treningsdagbok og spørre vårt ekspertpanel om råd og tips når det gjelder trening og kosthold. Velkommen!

1. Start gjerne med oppvarming på sykkel ( om du har spinningsykkel, sykkel på rulle eller ergometer sykkel). Vår herlige spinninginstruktør Gunn, tar dere med på en introduksjon på hvordan bruke en spinningsykkel, etterfulgt av en lett treningsøkt. Du kan selvfølgelig spole over introduksjonen om du har  «hørt det før» 🙂

Skjermbilde 2014-03-10 kl. 09.39.52

 

2. Når du er god og varm kan du bli med Hege på en styrkeøkt som varer i 18 minutter. Her bruker dere kroppsvekt, bruk gjerne manualer om dere har, men det trengs ikke. Dette er en økt de fleste kan være med på! Blir det for tungt eller for lett, justerer du intensiteten selv 🙂 «Styrke helkropp» med Hege finner du under kategorien «Styrke» når du har logget inn på www.trenpanett.no.

Skjermbilde 2014-03-10 kl. 09.41.02

3. Om du vil kjøre litt ekstra på mage etter Styrke helkropp, kan vi anbefale «5 minutt sterk mage» med Jørgen. Her får du utfordra både rette og skrå magemuskler :

Skjermbilde 2014-03-10 kl. 09.41.52

♦ Lykke til, og ha en flott mandag Norge ♦

Sporty hilsen

Siri og Renate